woensdag 16 januari 2013

verjaardagskaartje


Ik vond het afdrukje van saturated canary veel te mooi om te laten liggen :-) 
Het was dan ook de ideale gelegenheid om es te oefenen om achtergronden te kleuren.

Het digi'tje kreeg de naam 'springtime' mee.  
Voor het inkleuren heb ik volgende copics gebruikt
* haar: Y21  E31  E35  E37  E59
* huid: E53  E51  E50
* kleed: YR04  Y38  Y17  Y15
* mouwen en strik: B97  B95  B93  -  G14  YG00

verder heb ik nog een paar stansjes gebruikt
oa: de boom, het hekkentje, het vogelhuisje en vogeltje van marianne design
en een doohickey 'gras' van magnolia


















Der was redelijk wat werk aan, sertou omdat ik niet direct mijn draai vond met de toch wel redelijk grote digi en de papiertjes die ik wou gebruiken. Papier dat trouwens van een paperpad van farmhouse komt.
Laat gerust eens weten wat jullie ervan vinden en alvast heel erg bedankt om mijn blogje eens te bezoeken
tot de volgende
greetzzzzzz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten