zondag 13 januari 2013

een sepia kaartje



Dit kaartje is eigenlijk gestart als een SOL voor stampin up. Nu kwam ik plots op het geniale idee om eens mijn randjes van mijn 'scrappies' te gaan naaien.! (lees heb geen naaimachine dus moet het met de hand)

5 scrappies en duizenden gaatjes later (maar ondertussen ook al ruim 2 dagen te laat) waren mijn scrappies eindelijk allemaal klaar. Nu moest er nog een kaart uit groeien ... Niet moeilijk natuurlijk met de perfecte instructies van Krista huysman. Volgende probleem: welk afdrukje past nu op een volledig bruin getinte kaart? Tjah dan maar eentje in t'bruin kleuren zeker?

Als stempeltje heb ik dan de magnolia, tilda with daisy, gekozen. Volgende copic markers heb ik gebruikt:
E31 * E21 * E50 * E51 * E53 * E35 * E37 * E57 * E59 .
Het papier is van een paperpad van papermania capsule collection.
Nu ja, heb ik de SOL gemist, t'is toch eens schoon kaartje geworden :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten