maandag 7 januari 2013

Butterfly princess voor Jitse


Een van mijn ontdekkingen van 2012 was toch wel Lien Declerck en haar taartcreaties. Door haar heb ik zo een beetje de microbe te pakken gekregen. Ik kon ook steeds bij haar terecht met al mijn vragen en opmerkingen. Ze heeft me steeds met handen en voeten uitgelegd zonder ooit maar iets terug te vragen. En nu zag ik mijn kans schoon om ze eens iets terug te doen :-) ikke blij !
Ik heb voor haar (eigenlijk voor haar dochtertje Jitse) dit mooie canvasdoekje gemaakt.


De afbeelding ( butterfly princess van saturated canary) heb ik afgeprint op los canvasdoek en ingekleurd met copic markers. Lukt behoorlijk wel moet ik zeggen, had erger verwacht, kleurt ook heel geestig! En met de copic markers kom ik dan bij een ander ontdekking van 2012, nl Deborah Deruyck! Een super leuke meid die mij met engelengeduld de kneepjes van het 'haar' kleuren bijbracht. Ook het leggen van schaduwen werd door haar verduidelijkt! waarvoor dank :-)

2 opmerkingen:

  1. Ooooh, hoe lief! ;-)
    Je mag er enorm trots op zijn, het is prachtig gekleurd en het geheel is een plaatje!!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent een goede leerling,héél mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen